big city dreams!

HAHA, hej igen. Hade tråkigt, orkade inte vara inne på fb.
Så gör en sån där sak.

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen.
Vem fick du senaste sms av? Anton
Vem tänker du på nu? Det du.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Astrid
Vem önskar du var med dig nu? ..
Vem är din favoritsläkting? Min bror, eller räknas han? Och min styvpappa Lasse ♥

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig såklart
Var handlar du mest? Gina, Carlings, Weekday, och dom.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Den är astrids.
Var åkte du senast bil? Jag vet inte

VAD

Vad åt du senast? Tuggumi
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Brorsans tändare
Vad har du på fötterna? Sockar
Vad är din favorit färg? Ingen
Vilken film såg du senast? Lillefot♥
Vad hör du just nu? Musik

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja?
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? Njaa
Tyckt att din kusin är het? Nee
Sovit naken? Nope
Kört över hastighetengränsen? Med cykel? ohja!
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? HAHA, ja
Fått hicka? Klart?
Dumpat någon? -
Stulit pengar från en kompis? Nej?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat?
Varit i slagsmål? Naaa
Smugit ur ditt hus? HAHAH nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? -
Hånglat med en främling? Yes.
Älskar eller saknar någon nu? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0