LOVISA, BÄSTIS



Hej. Hhaha, omg. Jag har varit hur flummig som helst idag. Anyways, jag gick med Lovisa hem idag, ihihi. Åh, jag har så roligt med henne, bara så ni vet. Och jag älskar henne, min babe! Fan, vad vi skratta. Omg, jag dog typ. Eh, stack sen hem, eftersom hon hade träning, sen satt jag vid datan och stack sen ut med Clara,Elin, Nora och kollade på IFK, dom vann med 3-1 tror jag, mot Grolanda! Bra boys! Ah, nu ska jag in i duschen, för imorgon väntar en ny skoldag och sen är det klassfoto, fuck life. Blir inte bra på bild.

Btw, snodde bilden från Lovisas blogg!

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahaha hade askul gömman. love u 2!

2011-08-25 @ 21:20:44
URL: http://lovisasundh.blogg.se/
Postat av: sv:

HAHAHAHAHA, omg :c

2011-08-26 @ 07:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0